Left Bottom vmi

Archyvas

 

Autobusai 1Kelionė į sostinę techniškai netvarkingu Šilutės autobusų parko autobusu, kuri baigėsi tik prasidėjusi - Viešvilėje, - tokia nuoskauda su „Šilutės naujienomis“ pasidalijo šilutiškis Paulius.

Vyras piktinasi, kad į tarpmiestines keliones yra išleidžiami techniškai netvarkingi Šilutės autobusai, kurie negali pasiekti kelionės tikslo. Anot jo, tądien jau Šilutėje buvo matyti, kad autobusas „neatlaikys“ kelionės, bet naivumo kupini keleiviai, tarp kurių prisipažįsta buvęs ir pats, į jį visgi sulipo. Tačiau visų keliauninkų planams tądien buvo lemta žlugti - sostinę jie pasiekė gerokai vėluodami.

Šis gegužės 1-osios įvykis - toli gražu ne vienintelis, kuomet keliaujantys šilutiškiai skundžiasi nevykusiomis ir pirma laiko pasibaigusiomis kelionėmis. Ne kartą, ir ne du panašius įvykius komentavęs „Šilutės autobusų parko“ direktorius Artūras Stonkus sako suprantantis  keliautojų nepasitenkinimą, bet primena, kad technika toks dalykas, kuris genda, tad įmonė nuolat papildo savo parką ir naujesniais autobusais.

 

Direktorius supranta pasipiktinimą

Žinia, malonumo maža, kai susiplanavęs kelionę, numatęs ir suderinęs savo atvykimo laiką patiri fiasko - nuvyksti keliomis valandomis vėliau.

Jei tavęs laukia tik išsiilgę giminaičiai, tai dar pusė bėdos - pasitikti atvažiuos ir vėliau. Bet jei sostinėje turi derinti kokius reikalus valstybinėse įstaigose ar privačiose firmose, arba - dar blogiau - važiuoji į gydymo įstaigą, jau visai ne kas. Pačiu geriausiu atveju verslo kompanjonų ar valdininkų požiūris į tave smarkiai kris žemyn, o blogesniuoju - vizito pas gydytoją specialistą lauksi dar kelis mėnesius.

Šilutiškiams jau yra buvę ir tokių, ir kitokių atvejų, ir „Šilutės naujienos“ apie tai ne kartą rašė.

„Šilutės autobusų parko“ direktorius A.Stonkus visiškai pritaria tokioms mūsų skaitytojo Pauliaus mintims ir sako suprantantis kiekvieno keleivio pasipiktinimą, jei kelionė baigiasi ne taip, kaip planuota.  „Tačiau gyvenime būna visko,  ir nė vienas mes, nė viena įmonė nėra apsaugota nuo netikėtumų. Nemalonių - taip pat“, - sako jis.

Anot A.Stonkaus, technika toks dalykas,  kuris visada genda. Būna, kad sugenda net ir nauji autobusai, genda net ir nuosavi automobiliai, ką jau kalbėti apie senus“, - sako jis.

Pasaulinėje praktikoje yra ir blogiauIMG 20180130_134619

Žinomas direktoriui ir tas gegužės 1-osios įvykis, kuomet kelionės viduryje subyrėjo į Vilnių važiavusio autobuso generatoriaus guolis. Nemalonu buvo ne tik keleiviams - autobuso vairuotojui bei įmonės vadovybei - taip pat.

„Visada tokiais atvejais kažkaip sukamės: arba keleiviams grąžiname pinigus už kelionę, arba į vietą nuvežame kitu autobusu. Taip buvo ir tąkart - išsiuntėme kitą autobusą“, - pasakojo A.Stonkus.   

Pasak jo, genda ne tik šilutiškių technika - ne kartą buvo sugedę ir į Šilutę važiavę kitų miestų autobusai. O pasaulinėje praktikoje priimta vadovautis nuostata, kad jei dėl autobusų gedimų ar gamtos sąlygų nebaigtos nutrūksta 3 proc. kelionių, tai yra labai geras rezultatas.

Tuo tapu Šilutės autobusų parko vadovybė paskaičiavo, kad mūsų krašte nebaigiamų kelionių procentas nesiekia ir 1 proc.

Autobusų perka kasmet

Visgi neteisinga būtų sakyti, jog „Šilutės autobusų parko“ vadovybė miega ramindamasi tokiomis mintimis. Priešingai, pasak A.Stonkaus, kiekvienais metais ieškoma ir perkama ir naujesnės technikos. Kasmet nuperkami bent 1 - 2 naujesni ir modernesni autobusai.

„Būtent naujesni, bet ne nauji“, - patikslina A.Stonkus, ir pastebi, kad Šilutės autobusų parko vadovai, žinoma, labai norėtų įsigyti ką tik nuo pasaulinio garso gamintojų „Mercedes“ ar „Mann“ konvejerių nuriedėjusias transporto priemones, kurių ir detalės pigiau kainuoja, ir gauti jas yra paprasčiau. Tačiau to daryti įmonei neleidžia finansinė padėtis. Tokie nauji, šiuolaikiškai sukomplektuoti autobusai šiandien kainuoja apie 700 - 800 tūkstančių eurų, ir mūsų miesto parkui tai yra neįkandami pirkiniai.

Kiek paprastesni yra Turkijoje, Korėjoje ar Kinijoje pagaminti autobusai, bet ir jų kainos siekia 300 - 400 tūkstančių eurų. Šilutiškiams ir tai yra per daug. Tad perkami jau šiek tiek pariedėję, apie 100 tūkstančių eurų ar dar mažiau kainuojantys autobusai.

Štai ir šiuo metu rengiamasi įsigyti nedidelį - iki 30-ies vietų autobusą, kurio kaina būtų apie 60 - 70 tūkstančių eurų. „O gal šiemet net ir du išeis, žiūrint kokių kainų užsiprašys pardavėjai“, - garsiai pasvajoja direktorius.

Apie naująją stotį ir parką... nekalba

Pabaigoje A.Stonkui užduodame visiems šilutiškiams pastaruoju metu ne mažiau rūpimus klausimus: kada įmonė turės naują autobusų parką ir kada jos autobusai keleivius paims naujoje autobusų stotyje?

Į abu šiuos klausimus nuskamba vienodi direktoriaus atsakymai: „Kitas klausimas...“ Apie tai jis sako prabilsiantis tik tada, kai pamatys įkasamus naujųjų statinių kertinius polius.

O kol kas šilutiškių autobusai, direktoriaus žodžiais, suspausti stovi toje pačioje teritorijoje, kur dirba ir naująjį prekybos centrą statančių statybininkų technika.    

Komentarai  

 
#1 Onutė 2018-05-18 18:19
Faktas, direktorius yra užkerpėjęs savo kėdėje, problemos senos ir įsišaknijusios, todėl reikėtų naujo oro gūsio bendrovėje. Dabar situacija apgailėtina. Vairuotojai chamai, autobusai nevalyti po savaitę ir daugiau laiko, tvarkarščių nesilaikymas. Stotis baisi, išdaužytais langais. GĖDA.
 

Savaitės klausimas



Kur šiemet atostogausite?

Ukmergės naujienos