Teisėtvarka

Edit

Amount of short articles:

Amount of articles links:

You can order sections with dragging on list bellow:

  • Teisėtvarka
Išsaugoti
Atšaukti
Reset

Informacija

Ugdomieji miško kirtimai

Image - Ugdomieji miško kirtimai

Ugdomieji miško kirtimai yra viena iš svarbiausių miško ūkio priemonių ūkiškai vertingiems, našiems ir atspariems medynams išauginti. Šių kirtimų metu periodiškai, tam tikrais laiko tarpais nebrandžiame miške iškertama dalis medžių,

Penktadienis, 13 Liepa Komentarai (0)

Griežta asmeninio bagažo kontrolė duoda rezultatų

Image - Griežta asmeninio bagažo kontrolė duoda rezultatų

  Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) informuoja, kad per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvos Respublikos sienos kirtimo kontrolės punktuose iš keliaujančių asmenų bagažo konfiskuota daugiau kaip 2 tonos draudžiamų įvežti

Antradienis, 10 Liepa Komentarai (0)

Įvykiai

Po intensyvių paieškų rastas dingusio JK lietuvio kūnas

Image - Po intensyvių paieškų rastas dingusio JK lietuvio kūnas

Po dvi dienas trukusių paieškų, pagaliau rastas dingęs, su draugais gamtoje Jungtinėje Karalystėje vasarojęs šilutiškis – jo kūną aptiko viename iš Piterboro

Pirmadienis, 2 Liepa Komentarai (1)

Košmaras Šilutėje: dingusi senolė rasta negyva miške, jai smogė akmeniu

Image - Košmaras Šilutėje: dingusi senolė rasta negyva miške, jai smogė akmeniu

Nuo šeštadienio Šilutėje ieškota be žinios dingusi senolė pirmadienį aptikta nužudyta ir paslėpta miške. Policija jau sulaikė įtariamąjį - neseniai iš įkalinimo vietos grįžusį vyrą, tame pačiame miške jau anksčiau

Pirmadienis, 2 Liepa Komentarai (2)

Keliuose ir gatvėse

Dviratis ir mopedas - irgi transporto priemonės

Image - Dviratis ir mopedas - irgi transporto priemonės

Tauragės AVPK pareigūnai, remdamiesi Lietuvos kelių policijos ir Susisiekimo ministerijos informacija, atkreipia gyventojų dėmesį į dviračių transporto priemonių su varikliu naudojimosi

Ketvirtadienis, 12 Liepa Komentarai (0)

Šilutės r. pareigūnams įkliuvo girtas vairuotojas, dar girtesnis keleivis siūlė kyšį

Image - Šilutės r. pareigūnams įkliuvo girtas vairuotojas, dar girtesnis keleivis siūlė kyšį

Antradienio vakarą Šilutės rajone į pareigūnų rankas įkliuvo girtas vairuotojas. Jį nuo atsakomybės bandė gelbėti dar girtesnis automobilio keleivis – pareigūnams siūlė

Trečiadienis, 11 Liepa Komentarai (0)

Nelaimės ir konfliktai

Tik po žiaurios egzekucijos suprato, kuo galėjo baigtis senolės akistata miške

Image - Tik po žiaurios egzekucijos suprato, kuo galėjo baigtis senolės akistata miške

Šiurpi žmogžudystė Šilutėje pasėjo baimę tarp senjorų. „Baisu net nosį į lauką iškišti. Nežinia, kokių pamišusių žmonių galima sutikti. Nužudė mano kaimynę. Jaučiuosi labai sukrėsta“, – ištarė 70-ties metų

Sekmadienis, 8 Liepa Komentarai (0)

Netoli Mingės sudegė ūkininko traktorius

Image - Netoli Mingės sudegė ūkininko traktorius

Šiandien ryte skaudžią nelaimę ir didelį nuostolį patyrė šalia kelio į Kintus dirbęs ūkininkas. Bekraunant šieno rulonus užsidegė jo naujas, vos prieš kelias dienas įsigytas traktorius. Ūkininkas dirbo netoli savo

Šeštadienis, 30 Birželis Komentarai (0)

driving-933281 960_720Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) duomenimis, greičio viršijimas praėjusiais metais buvo pats populiariausias Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimas. Ypač dažnai akceleratoriaus pedalą tautiečiai stipriau spusteli automagistralėse bei greitkeliuose, kai juose įsigalioja didesnis maksimalus leistinas važiavimo greitis. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje ekspertai pastebi tendenciją, kad sušilus orams, vairuotojai ne tik atlaidžiau žiūri į greičio apribojimus bei sau leidžia rizikuoti, bet prie vairo padaro ir daugiau klaidų.

Remiantis policijos statistika, praėjusiais metais iš viso buvo užfiksuota daugiau nei 200 tūkst. greičio viršijimo atvejų. Vien magistraliniuose šalies keliuose Vilnius–Kaunas ir Vilnius–Panevėžys fiksuoti 2 682 greičio viršijimo atvejai. Šiemet situacija išlieka panaši – minėtose kelių ruožuose per pirmąjį pusmetį pareigūnai užfiksavo beveik 2 tūkst. greičio viršijimo atvejų.

Šiurkščių pažeidimų netrūksta

Nors lietuviai nevengia stipriau spustelėti akceleratoriaus pedalą, pareigūnų teigimu, situacija šalies keliuose pamažu gerėja. Vis tik šiurkščių KET pažeidimų, policijos teigimu, vis dar neišvengiama ne tik magistraliniuose, bet ir kituose Lietuvos keliuose. Dažniausi pažeidimai – vairuotojai viršija nustatytą važiavimo greitį, nesilaiko lenkimo, manevravimo taisyklių, vairuoja chuliganiškai ar būdami neblaivūs, elgiasi nepagarbiai su kitais eismo dalyviais.

Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių draudimo skyriaus vadovas Rimvydas Pocius pastebi, kad kasmet dėl greičio viršijimo įkliūva tūkstančiai pažeidėjų, taip pat neretai įvyksta skaudžios avarijos, nusinešančios žmonių gyvybes ar rimtai sutrikdančios sveikatą.

„Vasarą įvykių pagausėja dėl intensyvesnio eismo, ypač kelionių į gamtą ar pajūrį. Vis tik važiuodami atostogauti, greitkeliuose vairuotojai į savo saugumą turėtų žiūrėti atsakingai ir vairuoti susikaupę. Juk avarinė situacija greitkelyje gali susidaryti labai staigiai ir tik nuo vairuotojo reakcijos priklausys, kaip sėkmingai ji pasibaigs. Šiame kelio ruože automobiliai važiuoja skirtingais greičiais, be to, greitis, reaguojant į kitus eismo dalyvius, gali staigiai pasikeisti, dėl ko ir susidaro avarinės situacijos ar net masinės avarijos“, – pasakoja R. Pocius.

Trečdalis nelaimių – dėl viršyto greičio

Draudimo eksperto teigimu, šiuolaikinių automobilių galimybės leidžia važiuoti dideliu greičiu ir būtent tai tampa pagrindine priežastimi nepaisyti nustatytų greičio apribojimų.

„Žmonės prie vairo jaučiasi kontroliuojantys padėtį. Be to, puikiai vertina savo gebėjimus ir galvoja, kad nieko blogo nenutiks, tačiau toks mąstymas gali būti pražūtingas. Maždaug trečdalio eismo įvykių priežastis – viršytas greitis. Tokio argumento turėtų pakakti, kad tolerancijos greičio viršijimui, ypač šalies magistraliniuose keliuose, nebūtų. Juose vairuotojai taip pat turi ypatingą dėmesį kreipti ir į kitų eismo dalyvių elgseną ir prognozuoti jų veiksmus, kad galėtų nedelsiant reaguoti į pasikeitusią situaciją kelyje“, – sako R. Pocius.

Draudimo ekspertas taip pat pabrėžia, kad ne tik pats automobilis bei vairuotojo gebėjimai yra esminiai faktoriai, lemiantys, kaip greitai galima važiuoti. Eismo sąlygos, kelio dangos kokybė, transporto priemonių srautas, apšvietimas tamsiuoju paros metu – tik dalis elementų, kurie taip pat gali nulemti vairavimo kokybę.

„Pagrindiniai patarimai vairuotojams – pasirinkti saugų važiavimo greitį ir neviršyti leistino, būti atidiems, rodyti posūkio signalus persirikiuojant, esant dideliam eismo intensyvumui neatlikti labai staigių manevrų, kai jie nėra būtini. Taip pat kelyje reikėtų elgtis kultūringai ir gerbti visus eismo dalyvius, nesukeliant pavojaus nei sau, nei jiems“, – sako R. Pocius.

  • Naujausi
  • Populiarūs
  • Komentarai

Ukmergės naujienos