Teisėtvarka

Edit

Amount of short articles:

Amount of articles links:

You can order sections with dragging on list bellow:

  • Teisėtvarka
Išsaugoti
Atšaukti
Reset

Informacija

Nepasitikėkite siūlančiais papildomą darbą: jie gali būti sukčiai

Image - Nepasitikėkite siūlančiais papildomą darbą:  jie gali būti sukčiai

Finansinių paslaugų įmonių asociacija „FINCO“ praneša apie naujus internetinio sukčiavimo atvejus, nukreiptus į papildomo uždarbio ieškančius

Pirmadienis, 27 Gegužė Komentarai (0)

Miškininkai stiprina apsaugą nuo gaisrų ir ragina su ugnimi elgtis atsakingai

Image - Miškininkai stiprina apsaugą nuo gaisrų ir ragina su ugnimi elgtis atsakingai

  Didžiojoje Lietuvos dalyje įsivyravus IV klasės miškų gaisringumui ir besitęsiant sausiems orams, VĮ Valstybinių miškų urėdija stiprina miško apsaugą nuo gaisrų. Įmonė kartu su kitomis institucijomis organizuoja reidus, skirtus gaisrų

Pirmadienis, 22 Balandis Komentarai (0)

Įvykiai

Pranešimas apie ant elektros laidų pakibusį parašiutininką nepasitvirtino

Image - Pranešimas apie ant elektros laidų pakibusį parašiutininką nepasitvirtino

  Trečiadienio vakarą Šilutės rajone incidentą patyręs parašiutininkas

Ketvirtadienis, 13 Birželis Komentarai (0)

Sudegė namelis Kintų poilsiavietėje

Image - Sudegė namelis Kintų poilsiavietėje

  Trečiadienį gausios ugniagesių pajėgos išskubėjo į Kintus - buvo gautas pranešimas, kad ugnis įsiplieskė ten esančioje

Trečiadienis, 12 Birželis Komentarai (0)

Keliuose ir gatvėse

Trys keliai, kaip pasiekti „Rusnės festivalį“

Image - Trys keliai, kaip pasiekti „Rusnės festivalį“

  Jau šiandien Rusnės saloje prasidės 10 - asis jubiliejinis „Rusnės festivalis“, kurio metu koncertuos „G&G Sindikatas“, „Good time boys“, Mantas Jankavičius su grupe ir kiti

Penktadienis, 14 Birželis Komentarai (0)

Cintjoniškių gatvėje baigti žiedai, rengiama stovėjimo aikštelė

Image - Cintjoniškių gatvėje baigti žiedai,  rengiama stovėjimo aikštelė

  Pastarosiomis savaitėmis itin triukšminga yra Šilutės Cintjoniškių gatvėje – čia ir vėl burzgia daug technikos, pluša darbininkai.Praėjusios savaitės pabaigoje įmonės „Šilutės automobilių keliai“ darbininkai paklojo antrą asfalto sluoksnį šioje gatvėje

Šeštadienis, 8 Birželis Komentarai (0)

Nelaimės ir konfliktai

Nelaimės: nuskendo du vyrai, degė poilsiavietė

Image - Nelaimės: nuskendo  du vyrai, degė poilsiavietė

Karščiu alsuojanti savaitė Pamario krašte pažymėta nelaimėmis. Prieš kelias dienas Šilutės rajono upėse nuskendo du žmonės – per Pakalnę bandęs perplaukti 54 metų rusniškis ir Nemune rusas, pasieniečių gaudytas dėl

Šeštadienis, 15 Birželis Komentarai (0)

Balčių šeimos prakeiksmas: per Kalėdas sprogus namui, apsigyveno tvarte, o per Velykas sudegė ir jis

Image - Balčių šeimos prakeiksmas: per Kalėdas sprogus namui, apsigyveno tvarte, o per Velykas sudegė ir jis

  Šilutės rajone gyvenančius žmones tarsi siaubo kine persekioja ugninės nelaimės. Baisiausia, kad naujasis gaisras, nutikęs per šias Velykas, nusinešė ir

Antradienis, 23 Balandis Komentarai (0)

VairuotojasLietuvoje nemažai tragiškų avarijų įvyksta dėl vairuotojų budrumo stokos ar vairuotojų dėmesio blaškymo. Kelių eismo taisyklės numato, kad vairuotojas negali užsiimti bet kokia veikla, trukdančia atlikti pagrindinį jo darbą – vairuoti.

„Nuo praėjusių metų Lietuvos transporto saugos administracija pradėjo tirti eismo įvykius, analizuoti jų priežastis. Ištyrę apie 100 praėjusiais metais įvykusių kelių eismo įvykių, kuriuose žuvo ar buvo sužeisti žmonės, pastebėjome tendenciją, kad nuo 10 iki 15 proc. vairuotojų eismo įvykius sukelia dėl to, kad nukreipia savo dėmesį nuo pagrindinės veiklos – vairavimo“, – pabrėžė Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus pareigas laikinai einantis Genius Lukošius.

Pasak G. Lukošiaus, visuomenėje susiformavusi nuomonė, kad pagrindinė priežastis, atitraukianti vairuotojų dėmesį yra mobilusis telefonas ar trumpųjų žinučių rašymas, tačiau praėjusių metų tyrimai atskleidžia visai ką kita. Vos keli eismo įvykiai įvyko dėl to, kad vairuotojas kalbėjo telefonu.

„Šiuo klausimu vairuotojų sąmoningumas tikrai padidėjęs, tam turi įtakos socialinė reklama, švietimas. Matome, kad priežastys iš tiesų yra kitokios – tai ir valgymas vairuojant, ir žvilgsnio nukreipimas nuo kelio į pašalinius objektus, bendravimas su keleiviais, netgi nukritusių daiktų ieškojimas važiuojant didesniu nei 80 km/h greičiu tapo ne vieno eismo įvykio priežastimi“, – teigė G. Lukošius.

„Nemažai eismo įvykių, dažnai net labai skaudžių, įvyksta dėl vairuotojo dėmesio nukreipimo ar blaškymo, – sako G. Lukošius. – Štai pernai važiuodamas 120 km/h į pajūrį ilsėtis su šeima vairuotojas buvo įjungęs autopilotą, kojos nuimtos nuo pedalų. Žvilgsnis buvo nukreiptas į šalia kelio stovinčias vėjo jėgaines, o ne į kelią, vyko pokalbis su šeima. Priešais priartėjusį sunkvežimį vairuotojas pastebėjo per vėlai ir nespėjo paspausti stabdžio pedalo, nes koja buvo nuo jo nuimta. Smūgio metu mirtinai sužalota šalia sėdėjusi keleivė“.

Eismo saugumo specialistai įsitikinę, kad vairavimas, kaip ir daugelis kitų veiklų, reikalauja visiškos koncentracijos ir susikaupimo, tad pašalinėms veikloms dėmesio negalima skirti. Jų teigimu, žmogus vienu metu savo dėmesį sukoncentruoti gali tik į labai ribotą skaičių objektų, todėl vairuojant ir užkandžiaujant, reguliuojant radijo imtuvą ar kalbant telefonu nepastebimi kelio ženklai, eismo signalai, kitų eismo dalyvių veiksmai, taip pat pailgėja reakcijos trukmė.

„Nors šiemet žuvusiųjų keliuose skaičius, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo beveik 8 proc., statistinių duomenų analizė atskleidžia, kad nemaža dalis eismo įvykių įvyksta būtent dėl vairuotojo išsiblaškymo arba kitų su vairavimu nesusijusių veiksmų atlikimo vairavimo metu. Praėjusiais metais būtent dėl šios priežasties įvyko daugiau kaip dešimt mirtinų eismo įvykių“, – teigia Susisiekimo ministerijos Kelių transporto ir civilinės aviacijos politikos departamento vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis.

Galima išskirti tris skirtingas aplinkybių grupes, kurios mažina vairuotojo dėmesį bei didina išsiblaškymą vairuojant, – teigia Susisiekimo ministerijos atstovas V. Pumputis. – Pirmoji grupė ir pati pavojingiausia, kai vairuotojas yra priverstas atitraukti ranką nuo vairo ir laisva ranka atlikti kitus, su vairavimu nesusijusius veiksmus, antroji grupė – kai vairuotojas mintis, savo dėmesį turi perkelti ne į vairavimą, ir trečioji grupė – tai nuovargis, kuris taip pat ženkliai prisideda prie koncentracijos stokos ir yra ne vieno skaudaus eismo įvykio priežastimi.

Saugaus eismo ekspertai pataria nepamiršti, kad sėdint prie automobilio vairo, pagrindinė veikla yra vairavimas. Nepamirškime, kad kelyje kiekviena sekundė gali būti reikšminga.

  • Naujausi
  • Populiarūs
  • Komentarai

Ukmergės naujienos

kamieniniubank.lt