misija2019bendras1 113547_copyKovo 28 d. Valstybės pažinimo centre pristatyta interaktyvi ekspozicija – žaidimas „Misija 2019: pažink tautas Lietuvoje!”.

Trečius metus organizuojamo projekto, kviečiančio įsitraukti į netradicinę pažintį su vis kitais šalies istorijos ir valstybingumo aspektais, ašimi šiemet pasirinkta daugiakultūrės Lietuvos tema.

Žaidimo pradžią skelbė ir jam skirtą ekspoziciją atidarė įvairias tautines bendruomenes atstovaujantys Vilniaus mokyklų mokiniai.

Žaidimas skatina mokinius geriau pažinti savo bendrapiliečius ir atkreipti dėmesį į kultūrinį tautinių bendrijų palikimą. „Lietuva yra namai daugelio tautų atstovams. Lenkai, rusai, ukrainiečiai, žydai, karaimai ir daugelis kitų savo kasdiene veikla palieka pėdsaką tolimesnėje valstybės raidoje. Naujasis žaidimas kviečia sekti šiais pėdsakais ir pažinti Lietuvą kuriančius žmones“, – kviesdama į įtraukiančią dešimties užduočių kelionę sakė Valstybės pažinimo centro vedėja Gailė Ambrazienė. Žaidime dalyvausiančių komandų laukia pažintis su Lietuvoje prigijusiomis tautinių bendrijų architektūros detalėmis, skaniausiais patiekalais, autorių kūryba, o gal netgi perimtais papročiais ir tradicijomis. G. Ambrazienė tikisi, jog pasirinkta žaidimo forma, kviečianti informacijos ieškoti ne tik tradiciniu būdu, bet ir keliaujant ar gaminant, bus patraukli mokiniams ir paskatins atrasti čia pat esantį, tačiau kartais nepastebimą kultūrinį palikimą.

Žaidime „Misija 2019: pažink tautas Lietuvoje!” kviečiamos dalyvauti mokinių grupės. Projektą sudaro 4 etapai: pažintis su tautinių bendrijų kultūra, tradicijomis ir kulinarija bei speciali vasaros ekskursija. Kiekvieną etapą, išskyrus ekskursiją, sudaro trys užduotys, skelbiamos Valstybės pažinimo centro interneto svetainėje. Įgyvendintas užduotis moksleiviai kviečiame fiksuoti ir siųsti el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai arba publikuoti socialiniuose tinkluose Facebook ar Instagram, žymint grotažyme #misija2019. Vieno žaidimo etapo užduotis galima įgyvendinti iki paskutiniosios atitinkamo metų laiko dienos, o daugiausiai palaikymo socialiniuose tinkluose sulaukę žaidėjai kiekvieno etapo pabaigoje bus apdovanoti prizais.



Ukmergės naujienos

kamieniniubank.lt