Aktualijos

druskaDaugelis atsakytų – ne. Tačiau skaičiai rodo ką kita.

Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja suvartoti ne daugiau kaip 5 g druskos per dieną. Tai mažiau nei 1 arbatinis šaukštelis. Į šį kiekį įeina visa druska, kurią suvalgome teik gamindami maistą namuose, tiek valgydami jau pagamintus maisto produktus.

Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto specialistai primena – didžiąją dalį suvartojamos druskos (kai kurių šaltinių duomenimis iki 90 proc.) sudaro druska, gaunama su jau pagamintais maisto produktais, todėl papildomai dėti druskos į jau paruoštus vartojimui maisto produktus reikėtų itin saikingai.

Kompiuterio pelė. / Stock.XCHNG nuotr.Tie, kurių pagrindinė darbo priemonė yra kompiuteris, tikriausiai yra patyrę riešo ir plaštakos maudimą ar net skausmą, kai ilgai ir intensyviai tenka spaudyti kompiuterio pelę ir darbuotis klaviatūra.

Ranka, dažniausiai dešinė, greičiau pavargsta, lyg nutirpsta, tampa nejautri ir skausminga. Ją dažniau norisi papurtyti, pamankštinti ir pamasažuoti. Tačiau kartais paprasta pagalba jau nebepadeda, tenka kreiptis į gydytoją, riešą gali tekti net operuoti.

Cigarečių nuorūkos. / Stock.XCHNG nuotr.Tiek daug kalbama apie rūkymo žalą ir mirtiną kenksmingų dūmų pavojų aplinkiniams, tačiau žmonės ir toliau nuodijasi  patys ir nuodija nerūkančiuosius cigaretėmis, nesusimąstydami apie tai, kad net ir pirma cigaretė, gali būti paskutinė jų gyvenime – sukelti staigų sveikatos pablogėjimą ar net infarktą.

Itin liūdna vaikų ir paauglių statistika – rūkančiųjų skaičius jau viršijo visus praeities rekordus.

summer-sunglasses-fashion19"Grožio neįmanoma apibūdinti: niekas nepasakys, kas tai yra ar ką tai reiškia", - taip kadaise teigė amerikiečių filosofas, rašytojas G.Santayana. Ir jis buvo visiškai teisus!

Nuo pat civilizacijos pradžios žmonės bando grožį įsprausti į tam tikrus rėmus, įvardinti, kas yra gražu, o kas ne. Akivaizdu, kad tai daryti yra beprasmiška, nes grožio samprata nuolat keičiasi. Kas gražu buvo kadaise, dabar neretai tampa atstumiančiu reginiu ir atvirkščiai. Be to, grožis skirtingai suvokiamas skirtingose šalyse, kultūrose.

Kokių priemonių žmonės imdavosi, vis dar imasi, siekdami išskirtinumo, norėdami būti gražūs?

7573498-concept-image-about-memory-loss-and-alzheimersPasaulio sveikatos organizacijos (PSO) vertinimu, silpnaprotyste sergančių asmenų skaičius iki 2030 metų beveik padvigubės. 2030-aisiais šia liga greičiausiai sirgs beveik 66 mln. žmonių, teigiama Ženevoje paskelbtoje ataskaitoje, praneša agentūra AFP.

hepatitis-CKas žmogaus organizme atsakingas už tai, kad kraujas po kūną tekėtų švarus, išvalytas nuo toksinų ir įvairių cheminių medžiagų?
Kepenys.
Kas žmogaus organizme sintetina ir kontroliuoja cholesterolio kiekį kraujyje?
Kepenys.
Kas gamina tulžį, reikalingą suvirškinti maistą?
Ir vėl atsakymas toks pats - kepenys. Neatsitiktinai šis organas vadinamas vienu svarbiausių.
Kaip teigia kepenų ligomis sergančių pacientų ir gydytojų asociacijos „Vilties atgaiva“ pirmininkė Teresa Makarevič, kepenis būtina saugoti, kaip ir jos saugo mūsų organizmą.

ekologiski produktai savininkeŠilutiškiams jau gerai žinoma parduotuvė „Ekologiška, natūralu ir...“ savo pirkėjų laukia naujose patalpose - iš prekybos centro „IKI Pamarys“ ji prieš savaitę persikėlė į  miesto centrą, į atnaujintą prekyvietę Lietuvininkų gatvės 37-ajame name.

1284201667 91213509 1-Sklypai-su-ezero-pakrante-Ignalina-1284201667Šilutės rajono savivaldybės teritorijoje maudymosi sezono metu, kuris pagal Lietuvos gamtines sąlygas prasideda birželio mėnesio 1 d. ir baigiasi rugsėjo 15 d., nuo 2008 metų stebimas vandens telkinių vanduo maudyklų ir tų rekreacinių vietų, kurias yra pamėgę rajono gyventojai bei svečiai.

Siekiant užtikrinti maudyklų vandens kokybės tyrimų tęstinumą ir sistemingumą bei norint sumažinti maudyklų ir rekreacijai naudojamų vandenų mikrobiologinę ir kt. taršą parengta ir 2012 m. kovo 29 d. Tarybos sprendimu patvirtinta Maudyklų vandens kokybės stebėsenos ir paplūdimių priežiūros Šilutės rajone 2012-2014 metų programa.

Programos paskirtis - gerinti aplinką, kad ji būtų palanki žmonių sveikatai.

vasaros slidesVisi neišvengiamai senstame, tačiau tik nuo mūsų pačių priklauso, kaip tai vyks. Senstant sveikai, galima ne tik pailginti gyvenimo trukmę, bet ir pagerinti jo kokybę, ilgiau išlikti savarankiškiems ir aktyviems.

Visame pasaulyje, ypač išsivysčiusiose šalyse, vyksta dideli demografiniai pokyčiai, dėl kurių mažėja vaikų ir daugėja pagyvenusių žmonių, ilgėja gyvenimo trukmė. Todėl itin svarbu, kad vyresnio amžiaus sulaukę žmonės ilgiau išliktų sveiki, džiaugtųsi gyvenimu ir būtų aktyvūs visuomenės nariai. Tai pasiekti  galima stengiantis senti sveikai.

  • Naujausi
  • Populiarūs
  • Komentarai