3 MITAI APIE REKLAMĄ INTERNETE

Internetinė rinkodara yra nuolat besivystanti ir besikeičianti verslo sritis. Kartu su jos augimu bei pastoviai vyraujančiais pokyčiais atsiranda ir klaidingų įsitikinimų, mitų. Juos paneigti - labai svarbu, kad verslai ir rinkodaros specialistai galėtų efektyviai panaudoti savo žinias, išvengtų spąstų bei suteiktų maksimalią naudą savo atstovaujamai įmonei.

1.  Rinkodara internete naudinga tik didelėms įmonėms

Dažnai susiduriama su klaidinga nuomone, kad efektyvi rinkodara internete įmanoma tik tada, kai turimas didelis biudžetas.

Tačiau skaitmeninės platformos siūlo keičiamo dydžio ir lanksčius reklamavimosi sprendimus, tinkamus ir pačiam smulkiausiam verslui. Generuoti pastebimą grąžą įmanoma ir išleidžiant 5-10 EUR per dieną.

Mažos įmonės gali gauti daug naudos iš tikslinių kampanijų, kurioms reikia minimalių investicijų, palyginti su reklama dienraštyje ar per TV.

Per Meta Ads ir Google Ads galima už gana pigiai pasiekti tikslines auditorijas.

2.  Didesnis srautas – didesnė sėkmė

Kitas mitas – didelis srautas tapatinamas su sėkminga reklamos kampanija.

Nors padidėjęs svetainės lankomumas yra geras dalykas, tai nėra vienintelis sėkmės rodiklis.

Kur kas svarbiau yra srauto kokybė ir iš jo išeinantys konversijos rodikliai. Kampanija, kuri pritraukia mažiau, bet aktyvesnių lankytojų, geresnė nei kampanija, pritraukianti didelį, bet nesuinteresuotą srautą.

Dėmesys turėtų būti sutelktas į veiksmų imtis besiryžtančios, o ne tik didesnės auditorijos pritraukimą. Visada svarbiau kokybė, o ne tuščia kiekybė.

3.  Reklamos kampanijoms nereikia dėmesio

Daugelis mano, kad sukurta ir paleista interneto reklamos kampanija pati savaime neša naudą ir jai nereikės jokio dėmesio.

Taip galvoti nereikėtų, nes prarasite savo lėšas. Labai svarbu nuolat stebėti ir optimizuoti reklaminę medžiagą.

Online rinkodaros platformos stebi bei matuoja daugybę rodiklių ir naudoja algoritmus bei įvairias kitas priemones, kad analizuotų duomenis realiu laiku, juos registruotų ir pristatytų naudotojams.

Norint maksimaliai padidinti efektyvumą ir investicijų grąžą, būtina reguliariai peržiūrėti ir koreguoti kampanijas remiantis realiais duomenimis.

Pavyzdžiui, A/B bandymai su skirtingais reklamos elementais gali labai padidinti kampanijos efektyvumą ir rezultatus.