Kontaktų centro „Lintel“ konsultantai, teikiantys informaciją telefonu 118, pernai sulaukė daugiau kaip 2 mln. skambučių. Dažniausiai, kas šeštas skambinantis, teiravosi informacijos, susijusios su gydymo įstaigomis. Tarp ieškomiausių – Kauno ir Santariškių klinikų darbuotojų kontaktai ir darbo laikas.
Daugiausia skambučių „Lintel“ sulaukė sausio, liepos ir rugpjūčio mėnesiais. Antroje vietoje pagal populiarumą pernai buvo klausimai, susiję su bankų, kredito unijų, vartojimo kreditų bendrovių veikla, trečioje – kavinių, barų, restoranų, picerijų, maistą į namus išvežiojančių bendrovių informacija.
Telefonu 118 Lietuvos gyventojai vis dažniau skambina ne tik ieškodami konkrečios informacijos, bet ir norėdami išsikviesti taksi ar policijos pareigūnus. Pagal populiarumą šie klausimai yra atitinkamai 5-oje ir 8-oje vietose.
„Lietuvos gyventojai vis labiau išnaudoja 118 universalumą – galimybę paskambinus šiuo telefonu išsikviesti taksi, rezervuoti bilietus į renginius ar nuotoliniu būdu išspręsti daugiau kaip 80 proc. asmeninio kompiuterio problemų. Pastebime ryškią tendenciją kreiptis informacijos telefonu 118 kai gyventojai negali susisiekti su savo paslaugų teikėjais, stringa jų aptarnavimo sistemos ar kyla klausimų dėl atsiskaitymų už paslaugas. Tokiu atveju dažnai padedame savo turima informacija ir ieškome alternatyvių kontaktų,“ – sako „Teo“ nuotolinių kanalų vadovas Renaldas Radvila.
Ieškantiems informacijos yra sukurti trys universalūs įrankiai – galima skambinti trumpuoju telefonu, informacijos ieškoti internetiniame puslapyje ar naudojant mobiliąją programėlę. Įdomu tai, kad šie įrankiai išnaudojami gana skirtingo pobūdžio paieškoms.
Ieškomos informacijos pobūdis labai priklauso nuo sezono – sausį-kovą gerokai išauga informacijos, susijusios su vaistinių veikla, paklausa, tuo tarpu vasarą aktuali viešbučių informacija.
Praėjusių metų sausį labiausiai – 60 procentų – padidėjo susidomėjimas energetikos sektoriumi, didžiausios įtakos tam turėjo nuo metų pradžios pasikeitę elektros energijos tarifai.
Taksi iškvietimo paslauga, skambinant telefonu 118, populiariausia buvo sausio, liepos, rugpjūčio ir gruodžio mėnesiais, o informacija, susijusi su automobilių remonto ir techninės priežiūros paslaugomis – balandį.
Darbo dienomis daugiausia klausimų būna susiję su medicinos įstaigų, bankų, mobiliųjų operatorių, įvairių valstybinių institucijų paslaugomis. Skambinantys informacijos telefonu savaitgaliais ir švenčių dienomis, dažniausiai užsisako taksi paslaugas, ieško kavinių ir restoranų informacijos.
Populiariausi paieškos žodžiai informacijos internetiniame puslapyje www.118.lt yra „durys“, „langai“, „laidojimo paslaugos“, „suvenyrai ir dovanos“, „vartai“ ir „statybinės medžiagos“. Naudojant mobiliąją programėlę, dažniausiai ieškoma kavinių ir barų, taksi, bankomatų, automobilių stovėjimo aikštelių ir spynų atidarymo paslaugas avariniai atvejais teikiančių įmonių informacijos.
Rašyti atsakymą