Piniginę palikusi tauragiškių pora dėkoja sąžiningai pardavėjai

Į Šilutės „Maximą“ užsukę tauragiškiai Miranda ir Sigitas parduotuvėje netyčia paliko piniginę. Ilgai pamiršto daikto jiems ieškoti neteko, nes netrukus juos feisbuko socialiniame tinkle susirado „Maximos“ darbuotojai. Už sąžiningumą tauragiškių pora ypatingai dėkoja kasininkei Ramunei, kuri pirmoji pastebėjo pamestą piniginę.

Pardavėja R. Šilinskaitė sakė, jog per 11 darbo metų jai ne kartą teko rasti įvairių pirkėjų paliktų daiktų.

Padėka išties verta pasidalinti, nes žmonės daiktus palieka dažnai, o kasininkės padėkų sulaukia mažai.

Nuoširdi padėka pakelia ūpą

„Laba diena, labai norėtumėme padėkoti Šilutės „Maxima“ darbuotojai – pardavėjai už sąžiningumą, radusiai ir perdavusiai paliktą piniginę apsaugos darbuotojams. Ir didelis ačiū jiems, susiradusiems per feisbuką ir pranešusiems, kad rasta piniginė. Ačiū Jums labai, su didele pagarba Sigitas ir Miranda Lidžiai“, – savaitės pradžioje į „Šilutės naujienų“ feisbuką atskriejo tauragiškių padėka.

Kadangi Sigitas ir Miranda ne vietiniai, tiksliai nežinojo, kurioje iš trijų parduotuvių dirba sąžininga pardavėja ir koks jos vardas. Visgi mes ilgai neužtrukome išsiaiškinti, kad piniginė buvo palikta Miško gatvės parduotuvėje, o ją radusios kasininkės vardas – Ramunė Šilinskaitė.

Gražia tauragiškių padėka džiaugiasi tiek pati Ramunė, kuri „Maximoje“ dirba 11 metų, tiek Miško gatvės parduotuvės direktorė Milda. Milda pasakojo, kad pirkėjai daiktus palieka vos ne kasdien, dažniausiai žmonės pasako elementarų ačiū.

„Tokia graži padėka darbuotojams pakelia ūpą, ypač kasininkėms, nes jos retai sulaukia padėkos“, – gražia tauragiškių padėka darbuotojai Ramunei džiaugiasi Milda.

Padėkoti galima ir el. svetainėje

„Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė pasakojo, kad iš tiesų pasitaiko atvejų, kai apsipirkę žmonės parduotuvėje palieka savo daiktus. Tai būna ne tik piniginės, bet ir raktai, bankų kortelės, krepšiai ir pan. Rastas daiktas perduodamas apsaugai, kuri įvykį užregistruoja specialiame žurnale. Apsauga radinį saugo kelias valandas.

„Laukiame grįžtančio savininko. Jei taip nenutinka, daiktas perduodamas policijos pareigūnams. Jei parduotuvėje randama rankinė, krepšys ar kitas didesnis daiktas, apsaugos darbuotojai turi teisę pažiūrėti į jo vidų dėl saugumo. Kitu atveju, jei rasta piniginė, mūsų darbuotojai jos turinio nevertina“, – sakė E. Dapkienė.

Žinoma, būna atvejų, ypač mažesniuose miestuose, kai apsaugos pareigūnai, peržvelgę vaizdo kamerų įrašus atpažįsta rasto daikto savininką. Tada su juo yra susisiekiama. Atgavę savo pamestus daiktus žmonės nepamiršta padėkoti. Pavyzdžiui, Šilutės parduotuvėje neseniai buvo rasti raktai, kuriuos pametė vyresnio amžiaus moteris. Ji grįžo į parduotuvę ir labai džiaugėsi, nes pamesti raktai buvo jos namų, be jų ji negalėjo įeiti į vidų.

Grįžtamasis ryšys motyvuoja ir įkvepia darbuotojus, patvirtina, kad jų pastangos yra pastebimos. Kartu pirkėjų atsiliepimai „Maximos“ darbuotojams padeda tobulinti klientų aptarnavimą, pastebėti svarbiausius dalykus ir jiems skirti didesnį dėmesį.

Pirkėjai darbuotojų darbą gali įvertinti ir pagirti tuos, kurie dėl pirkėjų padaro daugiau, mobiliojoje „Maxima“ programėlėje, skambindami telefonu 8 800 200 50 arba www.maxima.lt svetainėje. Kiekvieną mėnesį, vertinant pirkėjų atsiliepimus, išrenkami 10 darbuotojų – herojų, kuriems suteikiamos papildomos paskatos.