Trumpasis „Sodros“ informacijos numeris 1883, kuriuo skambinant operatoriai gali taikyti padidintus skambučių tarifus, veikė iki rugsėjo pabaigos.
Telefonu (+370) 5 250 0883 teikiama informacija apie visas „Sodros“ paslaugas, o informacijos centro specialistai per metus atsako į milijoną skambučių.
„Sodros“ informacijos numeriu gyventojai gali konsultuotis pensijų, išmokų, įmokų klausimais, iš anksto registruotis vizitui klientų priimamuosiuose ar palikti konfidencialumo pranešimus.
Norint gauti asmeninę informaciją telefonu (+370) 5 250 0883, reikalingas Kliento identifikavimo kodas – KID. Tai unikalus kodas, kurį padiktavus, konsultantai suteikia informaciją apie kliento asmens duomenis ir gali pakomentuoti jo konkrečią situaciją.
KID kodą galima gauti dviem būdais: prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui arba apsilankius bet kuriame „Sodros“ skyriuje su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu.
Nepatvirtinus savo tapatybės, „Sodros“ informacijos telefonu teikiamos tik bendro pobūdžio konsultacijos.
Kasdien gyventojai paskambina į „Sodros“ informacijos centrą apie 5 000 kartų. 2023 metais iš viso aptarnauta beveik milijonas skambučių, o iki šių metų rugpjūčio – beveik 800 000.
„Sodros“ inf.
Rašyti atsakymą