Daug lietuvių nori, kad į juos kreiptųsi „Jūs“

Daugiau nei 70 proc. lietuvių nori, kad su jais bendraujantis klientų aptarnavimo specialistas naudotų kreipinį „Jūs“. Nors formalų kreipinį vertina palankiau, klientams patinka, kai įmonės savo atsakymuose naudoja žaismingus emociukus, rodo „Bitės“ užsakymu atliktas tyrimas.

pixabay.com nuotr.

95 proc. interneto vartotojų visame pasaulyje bendraudami yra naudoję emociukus, o kasdien jų yra išsiunčiama daugiau kaip 10 milijardų, rodo „Brandwatch“ tyrimas. Tad nenuostabu, jog ir daugiau nei 60 proc. tyrime dalyvavusių lietuvių palankiai vertina, kai į jų raštu pateiktą klausimą įmonė atsako į tekstą įterpdama emociukus. Beveik 25 proc. apklaustųjų teigia, kad įmonės emociukų naudojimo klausimu neturi nuomonės ar jiems tai nesvarbu, o mažiau nei 15 proc. emociukus bendraujant su klientais vertina nepalankiai, nes jiems tai atrodo neprofesionalu.

Atsakydami į klausimą, kokiu kreipiniu aptarnavimo specialistas turėtų kreiptis į klientą, dauguma nurodė ‒ „Jūs“ (daugiau nei 70 proc.), nes jis leidžia palaikyti dalykišką, pagarbų bendravimą. Kreipinį „Jūs“ dažniausiai pageidauja išgirsti aukščiausio bei vidurinio lygio vadovai (78 proc.), rečiausiai ‒ studentai ir moksleiviai (daugiau nei 59 proc.).

Paklausti, kaip elgtųsi susidūrę su prastu aptarnavimu, 33 proc. atsako, kad daugiau toje įmonėje prekių, paslaugų nepirktų ar nepratęstų paslaugų sutarties, o daugiau nei 22 proc. prašytų, kad aptarnavęs asmuo pakviestų savo vadovą ir jam praneštų apie situaciją.

Dalis respondentų nurodė, kad susidūrę su prastu aptarnavimu griebtųsi technologijų: daugiau kaip 23 proc. paliktų anoniminį neigiamą atsiliepimą įmonės interneto svetainėje, o beveik 17 proc. ‒ socialiniuose tinkluose.

Vaikų turinčių tyrimo dalyvių nuomone, klientų aptarnavimo centre, salone ar biure reikalingiausios mažųjų užimtumo priemonės ‒ piešimo kūrybinės salelės (virš 40 proc.), vaikams skirti edukaciniai žaidimai planšetėse ar telefonuose (39 proc.) ar edukaciniai nekompiuteriniai žaidimai (35 proc). Vos 8 proc. vaikus turinčių apklaustųjų sako, kad klientų aptarnavimo centre nereikalingos jokios priemonės mažiesiems užimti.

Pagal BNS inf.