95 proc. interneto vartotojų visame pasaulyje bendraudami yra naudoję emociukus, o kasdien jų yra išsiunčiama daugiau kaip 10 milijardų, rodo „Brandwatch“ tyrimas. Tad nenuostabu, jog ir daugiau nei 60 proc. tyrime dalyvavusių lietuvių palankiai vertina, kai į jų raštu pateiktą klausimą įmonė atsako į tekstą įterpdama emociukus. Beveik 25 proc. apklaustųjų teigia, kad įmonės emociukų naudojimo klausimu neturi nuomonės ar jiems tai nesvarbu, o mažiau nei 15 proc. emociukus bendraujant su klientais vertina nepalankiai, nes jiems tai atrodo neprofesionalu.
Atsakydami į klausimą, kokiu kreipiniu aptarnavimo specialistas turėtų kreiptis į klientą, dauguma nurodė ‒ „Jūs“ (daugiau nei 70 proc.), nes jis leidžia palaikyti dalykišką, pagarbų bendravimą. Kreipinį „Jūs“ dažniausiai pageidauja išgirsti aukščiausio bei vidurinio lygio vadovai (78 proc.), rečiausiai ‒ studentai ir moksleiviai (daugiau nei 59 proc.).
Paklausti, kaip elgtųsi susidūrę su prastu aptarnavimu, 33 proc. atsako, kad daugiau toje įmonėje prekių, paslaugų nepirktų ar nepratęstų paslaugų sutarties, o daugiau nei 22 proc. prašytų, kad aptarnavęs asmuo pakviestų savo vadovą ir jam praneštų apie situaciją.
Dalis respondentų nurodė, kad susidūrę su prastu aptarnavimu griebtųsi technologijų: daugiau kaip 23 proc. paliktų anoniminį neigiamą atsiliepimą įmonės interneto svetainėje, o beveik 17 proc. ‒ socialiniuose tinkluose.
Vaikų turinčių tyrimo dalyvių nuomone, klientų aptarnavimo centre, salone ar biure reikalingiausios mažųjų užimtumo priemonės ‒ piešimo kūrybinės salelės (virš 40 proc.), vaikams skirti edukaciniai žaidimai planšetėse ar telefonuose (39 proc.) ar edukaciniai nekompiuteriniai žaidimai (35 proc). Vos 8 proc. vaikus turinčių apklaustųjų sako, kad klientų aptarnavimo centre nereikalingos jokios priemonės mažiesiems užimti.
Pagal BNS inf.
Rašyti atsakymą