Vizualinis įvertinimas – žiūrėkite į detales
Pradėkite nuo to – ką matote plika akimi. Ar dažyti paviršiai atitinka originalią spalvą? Nelygumai, blizgesio skirtumai, „apelsino žievelės“ efektas ar dulkelės po laku – visa tai ženklai, kad dažymo kokybė gali būti prasta.
Patikrinkite ne tik didelius paviršius, bet ir kampus, tarpus tarp detalių – ar viskas lygu, ar nėra tarpų, išsikišimų. Jeigu automobilis buvo dažytas dalinai, pažiūrėkite, ar pereinamieji dažymo plotai (pvz., nuo vienos durelių dalies prie kitos) atlikti sklandžiai.
Taip pat atkreipkite dėmesį į žibintų, grotelių, langų sandarumą – ar nėra likusių klijų, silikono likučių ar laisvų elementų. Smulkmenos padeda įsitikinti, kad autoservisas yra geras.
Rinkitės patikimą automobilių servisą Vilniuje – bamservisas.lt
Patikrinkite detalių tvirtinimą ir surinkimo kokybę
Atidarykite ir uždarykite dureles, kapotą, bagažinę. Jos turėtų veikti be pasipriešinimo, lengvai, necypti ir tiksliai užsiverti. Jeigu kas nors stringa ar jaučiasi „ne taip kaip buvo“ – pasakykite iš karto. Taip pat svarbu apžiūrėti, ar naujos dalys (pvz., bamperiai, sparnai, žibintai) tvirtinasi kaip priklauso – nejudinasi, nekleba, nėra kreivai įstatytos. Servisai kartais naudoja neoriginalius tvirtinimo elementus, kurie ilgainiui atsileidžia.
Įvertinkite funkcionalumą – elektra, jutikliai, lempos
Jei remontas buvo susijęs su elektronika, žibintais ar parkavimo jutikliais – būtinai patikrinkite jų veikimą. Įjunkite šviesas (artimas, tolimas, posūkius, rūko žibintus), patikrinkite ar veikia STOP signalai. Jei buvo remontuojama priekinė dalis – pažiūrėkite, ar tinkamai veikia stiklo plovimo sistema, ar purkštukai „taiko“ ten, kur reikia. Jei buvo pažeisti jutikliai ar kameros – iškart išbandykite jų veikimą stovėjimo aikštelėje. Neretai pasitaiko atvejų, kai jutikliai montuojami kreivai ar neaktyvuojami.
Patikrinkite saloną – ypač jei buvo atlikti vidaus darbai
Jei po įvykio buvo išimti sėdynių ar panelės elementai – pasitikrinkite ar viskas grąžinta į vietą. Ar nėra įbrėžimų ant plastikų, ar veikia oro pagalvių indikatoriai, ar tinkamai veikia multimedijos sistema. Jei buvo atliktas oro pagalvės keitimas – būtinai įsitikinkite, kad užsidega ir užgęsta atitinkama lemputė prietaisų skydelyje. Taip pat įsitikinkite, kad niekas nebarška važiuojant. Blogai pritvirtintos vidaus detalės gali pradėti skleisti garsus, kurie ilgainiui erzina.
Išbandykite važiuoklę – jei buvo smūgis į ratą, pakabą ar važiuoklę
Jei po įvykio buvo pažeistas ratas, važiuoklės dalys ar atliktas suvedimas – būtinai išvažiuokite į kelią ir įvertinkite automobilio elgesį. Ar traukia į šoną? Ar vairo padėtis natūrali? Ar nėra vibracijos? Geras servisas visada atlieka suvedimą po važiuoklės remonto, bet geriau įsitikinti patiems. Jeigu yra galimybė – paprašykite spausdinto suvedimo rezultato.
Pasitikrinkite remonto dokumentus ir sąmatą
Atsiimdami automobilį pasiteiraukite, kokios dalys buvo naudotos – originalios ar analoginės? Ar visi darbai atlikti kaip numatyta draudimo sąmatoje? Jeigu kilo abejonių – turite teisę prašyti paaiškinimo. Taip pat rekomenduojama pasilikti visas remonto suvestines. Jos gali būti naudingos parduodant automobilį arba jei ateityje kiltų ginčų dėl darbų kokybės.
Užduokite klausimus – servise būkite aktyvūs
Neišsigąskite atrodyti „priekabūs“. Tai jūsų automobilis – jūsų saugumas ir jūsų pinigai (arba draudimo lėšos). Jei kažkas atrodo įtartina – pasiteiraukite: kodėl buvo parinkta viena ar kita detalė? Ar yra garantija atliktiems darbams? Kiek ilgai galioja? Dažniausiai po draudiminio remonto suteikiama garantija 6–12 mėn., bet tai būtina pasitikslinti.
Automobilio atsiėmimas po draudiminio remonto – tai ne tiesiog raktelių paėmimas. Tai paskutinė proga įsitikinti, kad viskas atlikta kokybiškai, kad jūsų transporto priemonė saugi ir paruošta tolesniam naudojimui. Kuo detaliau apžiūrėsite automobilį – tuo mažesnė tikimybė, kad vėliau pastebėsite „netikėtumų“. Ir atminkite – jei kažkas atrodo ne taip, visada geriau reaguoti iškart, nei grįžti po mėnesio, kai jau bus sunkiau įrodyti, kas ir kodėl padaryta netinkamai.
Rašyti atsakymą