Lavazza – pasaulyje pripažinta kava tikriems gurmanams

unsplash.com nuotr.

Lavazza kava – vienas žinomiausių ir populiariausių kavos prekės ženklų pasaulyje, išlaikantis subtilų balansą tarp tradicijų ir inovacijų. Nepaisant Lavazza reikšmės kavos pasaulyje, mums, eiliniams kavos mėgėjams (o gal net – ir save šio gėrimo gurmanais vadinantiems), bene svarbiausia – tiesiog galimybė pasimėgauti aromatingu rytinės (o neretai – ir bet kuriuo paros metu) kavos puodeliu.  

Lavazza istorija: nuo įkūrimo iki dabarties

Lavazza istorija prasidėjo gerokai daugiau nei prieš šimtą metų, Turine (Italija), 1895 m., Luigi Lavazza atidarius nedidelę maisto parduotuvę, kurioje buvo pardavinėjama kava. Luigi Lavazza – novatorius, pradėjęs eksperimentuoti su skirtingomis kavos pupelių rūšimis, maišydamas jas tarpusavyje ir jų skrudinimu, siekiant išgauti unikalų skonį. Būtent šis žingsnis ir tapo Lavazza prekės ženklo sėkmės pagrindu, kadangi kavos mišinių idėja tuo metu buvo nauja.

Šis prekės ženklas sėkmingai augo ir antrojo pasaulinio karo metais, taip pat – ir po karo. Įmonei priklauso tokie svarbūs nuopelnai, kaip, pavyzdžiui, pirmoji vakuuminė kavos pakuotė, leidusi kavą ilgiau išlaikyti šviežią. Toks technologinis sprendimas reikšmingai prisidėjo prie Lavazza plėtros Italijoje ir už jos ribų.

Šiandien Lavazza žinoma ne tik dėl savo aukštos kokybės kavos, bet ir jos gamyboje taikomų inovacijų bei  tvarumo iniciatyvų propagavimo, šiuo veikia daugiau nei 90-tyje skirtingų pasaulio valstybių. Aktyviausiai – Europoje ir Amerikoje, tačiau aktyvi plėtra pastebima ir Azijoje bei kitose augančiose pasaulio rinkose.

Lavazza reikšmė kavos gamybos industrijoje

Dalį šios prekės ženklų pasiekimų, svarbių visai kavos gamybos industrijai, jau aptarėme. Tačiau, žinoma, tai – anaiptol ne viskas. Pavyzdžiui, svarbu paminėti, jog, be vakuuminės kavos pakuotės, Lavazza sukūrė ir tobulino įvairius kavos aparatus, skirtus tiek asmeninėms, tiek verslo  (kavinės, biurai ir pan.) reikmėms, taip prisidėdama ir prie espresso kavos kultūros plitimo tiek Italijoje, tiek ir globaliu mastu.

Pastaraisiais metais Lavazza aktyviai prisideda prie tvarumo ir socialinės atsakomybės iniciatyvų, taip siekiant palaikyti kavos augintojų bendruomenę (gerindama jų gyvenimo sąlygas) bei, skiriant daug dėmesio atsakingo tiekimo grandinei ir energijos vartojimo mažinimui, iki minimumo sumažinti kavos gamybos industrijos poveikį aplinkai..

Lavazza vykdo ir  švietėjišką veiklą. Įmonėmis lėšomis įsteigtame kavos mokymų centre vykdomos  mokymo programos, skirtos ne tik profesionalams, bet ir kavos mėgėjams, norint  lavinti gilesnį kavos „suvokimą“. Galiausiai, įmonė žinoma dėl savo glaudžių ryšių su menu, kultūra bei sportu. Savaime suprantama, ši veikla taip pat yra labai svarbi, siekiant stiprinti kavos kultūrą visame pasaulyje.

Kokį kavos asortimentą Lavazza gali pasiūlyti Jums?

Iš arčiau susipažinus su šios kavos gamybos, drąsiai galima sakyti, gigantės istorija bei svarbia viso pasaulio mastu, beliko pažvelgti, ką pastaroji gali pasiūlyti kiekvienam iš mūsų: tiek eiliniam kavos mėgėjui, tiek ir užkietėjusiam šio gėrimo ekspertui, be kelių kavos puodelių per dieną neįsivaizduojančiam savo dienos. O Lavazza kavos, kurios savo asortimente, žinoma, turi ir „Kavos mugė“, pasirinkimas iš tiesų platus.

100 proc. arabika, arabikos ir robustos mišiniai (beje, ar žinojote, jog pasaulyje yra daugybė skirtingų kavos pupelių rūšių), o taip pat – kava be kofeino. Norintiems kava mėgautis čia ir dabar – malta kava. O į kavos paruošimą žiūrintiems kaip į savotišką ritualą ir/arba naudojantiems kavos apartus – kavos pupelės, kurios tarpusavyje skiriasi tokiais aspektais, kaip rūgštingumas, skrudinimo lygis ir kita.  

Taigi, akivaizdu, jog visame pasaulyje populiari ir pamėgta Lavazza kava – gerokai daugiau nei tiesiog gėrimas. Tai – filosofija, su kuria artimiau turėtų susipažinti kiekvienas kavos mylėtojas. Žinoma – su Lavazza kavos puodeliu rankoje.