Fizinio raštingumo sąvoka naujas dalykas pasaulyje. Tarptautiniu mastu apibūdinant fizinį raštingumą paprastai vartojamas akademinis profesorės Margaret Whitehead (2013) suformuluotas apibrėžimas: „Fizinį raštingumą galima apibūdinti kaip motyvaciją, pasitikėjimą, fizinę kompetenciją, žinias ir supratimą, leidžiantį išlaikyti fizinį aktyvumą visą gyvenimą“. Atsižvelgiant į šių dalykų svarbą fizinio raštingumo sąvokos apibrėžimas buvo pritaikytas ir Lietuvai. LTOK pristatė pirmąjį fizinio raštingumo modelį Lietuvoje, skirtą ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo vaikams.
2024 m. projekte vėl dalyvaus rekordinis ikimokyklinukų skaičius – net 2 855 klasės iš visų 60 šalies savivaldybių, viso daugiau nei 56 tūkst. pradinukų. „Olimpinis mėnuo“ jaunuosius piliečius kvies atkreipti dėmesį į fizinio raštingumo, sveikos mitybos ir sąžiningo sporto, e-sporto ir fizinio raštingumo temas.
Projektu siekiama bendradarbiaujant su pedagogais ir tėvais skatinti fizinio raštingumo ugdymą, padėti moksleiviams atrasti sveiką gyvenseną ir fizinį aktyvumą, supažindinti su olimpinėmis vertybėmis bei principais. Tituluoti bei žinomi Lietuvos olimpiečiai prisijungia prie „Olimpinio mėnesio” veiklų.
Pagal LTOK inf.
Rašyti atsakymą