Pernai BPC atsakė į 1 mln. 969 tūkst. 828 skambučius

Pernai Bendrasis pagalbos centras atsakė į 1 mln. 969 tūkst. 828 skambučius – pirmą kartą per daugelį metų šis skaičius nesiekė 2 milijonų.

Užregistruoti ir skubiosios pagalbos tarnyboms buvo perduoti 1 190 745 pranešimai apie pagalbos poreikį. Daugiausia pranešimų perduota policijai – 591 844, antroje vietoje – greitosios medicinos pagalbos (GMP) tarnyba (532 548), trečioje – priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba (PGT) (36 284), o ketvirtoje – aplinkos apsauga (21 666).

Kaip skelbia BPC, visoms tarnyboms, išskyrus GMP tarnybą, pranešimų skaičius išaugo. Policijos iškvietimų padaugėjo 4 359, PGT – 2 303, o aplinkosaugos specialistams perduotų pranešimų – 2 176 daugiau nei 2023 metais.

Mažėjant bendram skambučių skaičiui, gerėjo atsiliepimo rodikliai. Vidutinis atsiliepimo laikas 2024 m. siekė vos 4 sekundes, o per 15 sekundžių buvo atsiliepta net į 98,9 proc. skambučių. Tai kol kas geriausias rezultatas per visą centro istoriją.

Sutrumpėjo ir vidutinis pokalbio laikas, dabar jis siekia vos 1 minutę ir 13 sekundžių.

„Deja, iššūkių kelia mažėjantis darbuotojų skaičius ir jiems tenkantis darbo krūvis – vienam operatoriui per metus teko atsakyti į vidutiniškai 12 tūkstančių skambučių. Šie duomenys atspindi centro darbo realybę. Kiekvienas skambutis čia yra itin svarbus“, – pranešime teigia BPC.

ELTA inf.