Švėkšnos ir Veiviržėnų tradicinių amatų centruose mokiniams vyko edukaciniai užsiėmimai. Vieni gamino muilą, lauke pūtė burbulus, kiti susipažino su odininkystės amatu ir pasigamino po apyrankę. Po to vaikai supažindinti su vilna, jos vėlimo principais, spalvų derinimu, o įgytas žinias pritaikė gamindami plaušines.
Aplankėme ir Kretingos tradicinių amatų centrą. Jame viena mokinių grupė sužinojo duonos svarbą lietuvio buityje, kepimo tradicijas, formavo duonos kepaliukus ir išsikepė juos duonkepėje. Kita grupė susipažino su saldainių gaminimo tradicijomis, patys gamino karamelinius saldainius ir išmoko juos įpakuoti. Po užsiėmimų pasigrožėjome Kretingos žiemos sodu.
Drevernoje laivadirbio J. Gižo etnografinėje sodyboje susipažinome su interaktyvia muziejaus ekspozicija apie Pamario kraštą, žvejybos tradicijas. Mokiniai dažė vėtrunges – magnetukus, pasigamino „žuvytes“. Drevernos uoste aplankė senovinį burlaivį „Dreverna“, iš apžvalgos bokšto apžvelgė Naglių gamtinį rezervatą.
Žemaičių Naumiesčio kalvio sodyboje vaikai pamatė įvairių kalvio įrankių, sužinojo jų paskirtį, išgirdo pasakojimų apie stebuklingus arklio batus – pasagas, žaidė piemenėlių žaidimus. Žemaičių Naumiesčio muziejuje jie sužinojo apie šio valsčiaus žmonių buitį ir verslus.
Kintų Vydūno kultūros centre vaikai susipažino su filosofo Vydūno gyvenimo būdu ir kūryba, pamatė jo arfą, pabuvojo Juslių ir Vidinio tilsmo kambariuose, dalyvavo emalio edukacijoje ir pasigamino po apyrankę. O Taurų parke visi įveikė kliūčių ruožus.
Paskutinę stovyklos dieną vaikai gavo pažymėjimus, kuriuose užfiksuotos gražiausios išvykų akimirkos.
Rašyti atsakymą